De beste koeriersdienst in Hengelo

Op zoek naar de beste koeriersdienst in Hengelo? Kies dan voor ons. Wij snappen namelijk dat een koerier meer is dan iemand die snel een spoedlevering brengt naar een klant.  Een koerier heeft namelijk ook contact met de klant en daarmee indirect ook een visitekaartje van je bedrijf. Wij snappen dat een besteden aan dat stukje dan ook veel aandacht. Dat is een van de redenen waarom je voor koeriersdienst Hengelo zou moeten kiezen. Wat zijn de anderen redenen?

Waarom zou je ons inschakelen?

Waarom zou je koeriersdienst Hengelo inschakelen? Dat is omdat wij een groot netwerk van koeriers tot onze beschikking hebben. En dat is ideaal als je wilt dat jouw klant toch nog even een persoonlijk contact heeft met de winkel of organisatie waar hij een pakketje van krijg. Mede door de komst van het internet hebben klanten steeds vaker de optie om producten thuis te laten bezorgen. Als je klanten de mogelijkheid aan wil bieden hun product thuisbezorgd te krijgen, is het verstandig om eens te gaan praten met de koeriersdienst Hengelo. Want wij zorgen net nog even voor dat stukje persoonlijke service aan de klant.

Andere voordelen

Zoals gezegd hebben wij een groot netwerk van koeriers bij de koeriersdienst Hengelo. Zo zijn er kleinere koeriers te vinden die alleen regionale verzendingen doen. Maar de koeriersdienst Hengelo biedt ook een landelijke service. Daarnaast is de koeriersdienst Enschede een veilige optie. Ze hebben betrouwbare koeriers in dienst en je kan altijd de zending volgen. Goede service is van groot belang bij de koeriersdienst Hengelo. Ook hanteert de koeriersdienst Hengelo scherpe prijzen.  Op basis van de aard van de goederen, het gewicht van de pakketjes, de bestemming en de tijd waarbinnen je het pakket bezorgd wil hebben wordt de prijs berekend. Dit zijn altijd schappelijk, scherpe tarieven. Wacht niet langer en schakel ook onze hulp in.

 

 



Auto import vanuit Duitsland en overige Europese landen

Een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in auto import uit Duitsland is AM Carconsulting. Dit bedrijf begon als een bemiddelaar bij het inzetten van shortlease contracten. Door een toenemende klantvraag naar het vinden van passende auto’s over de Nederlandse grens is AM Carconsulting zich gaan toeleggen op de auto import vanuit Duitsland maar ook uit andere Europese landen zoals België en Italië. Door de jaren heen is de expertise van dit bedrijf op het gebied van het importeren van auto’s gegroeid. Zo heeft AM Carconsulting genoeg ervaring in huis om ook het importtraject van een auto uit een land buiten de EU te faciliteren.

Importservice op maat

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van auto import uit Duitsland of een ander land, dan kunt u contact op nemen met AM Carconsulting. Dit bedrijf werkt voornamelijk met een importservice op maat. Dat houdt in dat de dienstverlening is toegespitst op uw wensen. De professionals van AM Carconsulting kunnen daarbij zorgdragen voor een volledig importtraject maar ook een deel daarvan. Ook dit is weer afhankelijk van uw wensen als klant. Met ruim tien jaar importervaring in huis denkt dit bedrijf graag met u mee in mogelijkheden.

Overige diensten van AM Carconsulting

Naast het bieden van begeleiding bij het importeren van een specifieke auto kunt u ook bij AM Carconsulting terecht voor een aanbod importauto’s op locatie in Utrecht of uit de buitenlandse voorraad. Het actuele aanbod vindt u op de website van dit bedrijf. Daarnaast is AM Carconsulting gespecialiseerd op het gebied van lease auto’s. Voor het voordelig leasen van een importauto bent u bij dit bedrijf dan ook aan het juist adres. AM Carconsulting biedt zowel kortlopende als langer lopende leasecontracten en maakt graag een leasecalculatie op basis van een gewenste auto. Tot slot biedt AM Carconsulting sinds 2018 ook een auto tuning service in samenwerking met ZipTuning. Meer informatie hierover vindt u op de website van AM Carconsulting.

Koeriersdiensten in Enschede kan nu sneller

 

Op zoek naar een koerier in Enschede die snel uw diensten of producten vervoert? Wij staan voor u klaar om snel en vakkundig je diensten of producten te vervoeren. Wij zijn een geschikte partner als het gaat om een koeriersdienst. We leveren niet alleen in deze regio, maar je zending of pakket wordt in geheel Nederland en Europa op de juiste bestemming afgeleverd.

Waarom gebruik maken van een koeriersdienst?

Heeft u een speciale zending die zorgvuldig of met spoed moet worden afgeleverd, maar beschikt u zelf niet over voldoende capaciteit of tijd? De koerier Enschede staat 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor al uw spoedtransport. Onze koerier Enschede richt zich speciaal op kwetsbare producten, geconditioneerd transport, vertrouwelijke documenten, kostbare goederen en alle zendingen waarbij een snelle levering van belang is. Maar ook alle andere producten of diensten kunnen wij verzenden en bezorgen.  Met de koerier Enschede bent u verzekerd van een snelle en zorgvuldige en vooral veilige koeriersdiensten.

Ad hoc transport

Niet ieder transport is van tevoren in te plannen, dat snappen bij koerier Enschede. In sommige situaties moet een pakket met hoge spoed worden opgehaald of afgeleverd. Denk bijvoorbeeld aan machineonderdelen of belangrijke documenten die zo snel mogelijk retour moeten. Ook dan kunt u rekenen op koerier Enschede. Wij bezorgen snel en veilig uw spullen. Ook kunt u de koerier Enschede inschakelen als u regelmatig kleinere aflevervolumes in uw transporten heeft. Het gaat hierbij om periodieke transporten op vaste of wisselende adressen en bevoorrading. Met een vaste koeriersdienst  van de koerier Enschede heeft u geen omkijken meer naar uw klein transport. Ook kunnen we op verzoek slimme digitale communicatie oplossingen met betrekking tot aflevertijdstippen en volgen van de producten en diensten inrichten. Zo weet u altijd waar u pakket is gebleven.



Voor elke levering uw koerier uit Utrecht

 

Alles wat u snel en accuraat wilt versturen kunt u het beste een koerier uit Utrecht inschakelen. Dan weet u zeker dat uw post of pakket goed en veilig zal arriveren bij de geadresseerde, tegen een alleszins redelijk tarief. Er zit nogal verschil tussen de verschillende koeriersbedrijven, maar een koerier uit Utrecht springt er wel bovenuit. Ze werken snel, komen indien gewenst het pakket ophalen, zijn voorzichtig met het pakket, en komen hun afspraken altijd na. De koerier uit Utrecht bestaat al jaren, en hebben een heel leger aan koeriers in dienst, die allemaal getraind zijn om het hun cliënt naar de zin te maken. Afstand is niet van belang, de koerier uit Utrecht bezorgt in principe door het hele land, en dat op een snelle manier. Zo zijn ze een aantal concurrenten zeker voor.

Duidelijke tarieven

U kunt op de site van de koerier in Utrecht zelf zien wat het versturen van uw zending kost. Het gaat natuurlijk om de grootte en gewicht, is het brievenbuspost of een pakket, groot of klein, en waar moet het naartoe. Moet het pakket thuis worden afgegeven of bij een dichtbijzijnde pakketdienst. Alles is mogelijk, en er is een altijd aanwezige klantenservice. De reviews zijn loend, dit is een bedrijf die met de klant meedenkt. Pakketjes raken nooit zoek, en worden altijd op tijd afgeleverd. Verder zijn de koeriers getraind op clientvriendelijkheid, altijd een glimlach, of bereid tot een vriendelijk woord.

En eigenlijk is dat in deze tijd best heel erg leuk. Er zijn tegenwoordig zoveel bezorgers die duidelijk geen plezier in hun werk hebben, dat ik denk dat het beter is als ze een ander baantje gaan zoeken. Maar, dat is wellicht makkelijker gezegd dan gedaan. Maar een glimlach is eigenlijk heel erg gemakkelijk. Tenzij je de hele dag al zeurende klanten hebt getroffen of die niet thuis zijn.



Een verhuisbedrijf inschakelen? Zo bespaar je kosten!

We weten allemaal dat er bij een verhuizing veel komt kijken. Het sjouwen van banken, tafels, stoelen en andere spullen kan dan ook niet worden ontweken. Dit is noodzakelijk bij een verhuizing. Maar laten we eerlijk wezen, wie heeft er nou geen hekel aan al dat gesjouw? Hieronder leggen we eventuele opties en mogelijkheden uit voor een betaalbare verhuizing en het inschakelen van een verhuisbedrijf.

Voordelen van een verhuisbedrijf inschakelen

Hoe kun je zo snel en voordelig mogelijk zonder krassen verhuizen? Dat is heel simpel. Schakel een verhuisbedrijf in. Een verhuisbedrijf kan je namelijk veel zorgen uit handen nemen. Zo kan het verhuisbedrijf ook een extra service erbij bieden zoals het inpakken van je meubels tot aan het monteren van je meubels in je nieuwe stekje.

En dat is niet het enige voordeel want het werk wordt uitgevoerd door vakmannen dus die weten goed wat ze doen en die hebben dit soort werken ook al vaker gedaan want dit doen ze dagelijks. Dus het verloopt veel sneller en zonder enige schade. Als dat wel het geval is dat er toch schade op het meubilair is gekomen dan wordt dit ook vergoed door het verhuisbedrijf zelf.

Aan alle voordelen zit ook een nadeel want hier komen wel kosten bij kijken maar als u een verhuisbedrijf inschakelt kunt u wel voor uzelf wat gaan doen of werken en dan maak je die tijd weer goed. Hoeveel je uiteindelijk kwijt bent hangt af van een aantal verschillende factoren. Namelijk hoeveel tijd het kost totaal, welke dag je verhuist (in het weekend geldt een toeslag), de hoeveelheid spullen die je wilt verhuizen en de afstand die de verhuiswagens overbruggen. Ook is het type woning er van afhankelijk want als je een huis hebt met makkelijk toegankelijke kamers is het natuurlijk minder arbeidsintensief dan dat je in een huis met een hele smalle trap of dergelijke moet gaan lopen sjouwen.

Hoe kun je zelf zorgen voor besparing op de kosten

Als je denkt aan een verhuisbedrijf dan denk je gelijk aan kosten. En dat klopt ook want het brengt inderdaad kosten met zich mee. Maar dat wil nog niet zeggen dat je er niet voor kunt zorgen dat de kosten minder worden, want dat kan je wel. Vergelijk allereerst verschillende offertes en kies het goedkoopste verhuisbedrijf waar je een goed gevoel bij hebt. Waar ik zelf goede ervaringen mee heb is Jac den Hollander, een verhuisbedrijf dat werkt in heel regio Zuid-Holland.

Denk bijvoorbeeld aan het inpakken van je meubels voordat het personeel van het verhuisbedrijf komt. Dit scheelt hen weer een hoop werk. Dus hoe minder werk zij er aan hebben des te voordeliger het voor de portemonnee is. Dat is toch eens mooi meegenomen!   

Op sla een groot gedeelte van je spullen op bij een inboedelopslag, en verhuis deze op een later moment zelf!

Kortom, genoeg manieren om een verhuisbedrijf in te schakelen en toch te besparen op de kosten.        

Wat komt er allemaal kijken bij een bedrijfsverhuizing

Een bedrijfsverhuizing

Bedrijfsverhuizing in Rotterdam nodig? Dat vereist de nodige planning. Voordat het zover is moeten er wel een paar elementaire zaken worden uitgezocht en voorbereid. Of het nu over de verhuizing van een lasbedrijf, kantoor, school of ziekenhuis gaat, er moet heel wat worden ingepakt voordat het de verhuiswagen in kan. Een bedrijfsmatige verhuizing heeft vaak meer om handen dan een verhuizing van een woonhuis. De vele kantoorstoelen en kasten of machines passen niet in iedere verhuiswagen dus specialistisch vervoer is soms noodzakelijk.

Het voorbereiden van een bedrijfsverhuizing valt zelf te organiseren maar is ook mogelijk om uit handen te geven. Het fijne aan het inschakelen van hulp van buitenaf is dat er een grote last van de schouders kan worden genomen zodat er energie overblijft voor andere zaken. Iedere bedrijfsverhuizing is anders maar er zijn natuurlijk overeenkomsten te vinden. Inpakken, schoonmaken, verhuisberichten doorgeven, verzekeringen in orde maken en misschien wel een tussentijdse opslag regelen zijn voorbeelden hiervan.

Klein en kwetsbaar

Er van uitgaande dat een bedrijf niet zelf wordt verplaatst, bestaan er legio verhuisbedrijven om van dienst te kunnen zijn. Online verhuisbedrijf Dordrecht intypen geeft goede overzichtsresultaten weer voor de betreffende regio en adviezen. Online professionele hulp zoeken voor een gecertificeerd bedrijf kan er voor zorgen dat een verhuizing perfect verloopt. Voorzien van een keurmerk wordt er gegarandeerd en efficiënt gewerkt om een bedrijfsverhuizing zo goed mogelijk te laten plaatsvinden.

Kwetsbare spullen zoals lampen en vazen moeten worden ingepakt, een verhuisbedrijf kan zich ook hier over ontfermen. Het ontneemt de klant weer extra werk en op deze manier kan er aan andere zaken weer meer energie worden geschonken. Met een erkend verhuisbedrijf in Rotterdam, zoals Keurmerkverhuizer, verloopt alles een stuk vloeiender en rustiger. Maar niet alleen lampen zijn kwetsbaar, een administratie van een bedrijf is ook kwetsbaar, en ook hiermee moet voorzichtig worden omgegaan. Glazen, vitrinekasten, er kunnen veel voorbeelden gegeven worden van kwetsbare zaken binnen een bedrijf.

Zware materialen

Er zijn ook grote materialen en zware machines die ook heel kwetsbaar kunnen zijn. Het verhuizen van de grote en onhandzame machines is ook een vak apart waar veel risico’s aan verbonden zitten. Niet alleen expertise en ervaring zijn belangrijk maar ook het kunnen hanteren van het juiste gereedschap is een must. Een grote stellage is soms nog wel uit elkaar te schroeven. Maar niet alles is demontabel en dan zijn er heftrucks nodig of misschien wel grote kraanmachines om alles goed te kunnen verhuizen. Een grote machine verplaatsen of verhuizen is werk voor experts. Coördinatie en verzekeringswerk zijn ook hier belangrijk om in orde te hebben, zodat er tijdens de verhuizing geen onverwachte ellende kan ontstaan.

Voor het verplaatsen van hele zware machines bestaan er heftrucks , hijskranen en diepladers, zodat alles op professionele wijze gegarandeerd goed wordt verplaatst. Specialisten kunnen de klant helpen bij het plannen van alle werkzaamheden, omdat grote hijsmiddelen niet eventjes komen langsgereden.

De checklist

De organisatie van een bedrijfsverhuizing hoeft niet moeilijk te zijn maar is vaak groots of onoverzichtelijk. De checklist goed hanteren, communiceren en flexibel zijn, maar ook weer niet van de planning afwijken halen de organisatorische talenten in iemand naar boven. Via Keurmerkverhuizer zijn er online tips te vinden over bedrijfsverhuizingen, wat altijd handig is om even te raadplegen. Van het nummeren van de dozen tot het dichtplakken van de bureaulades en het gebruiken van vulmaterialen, is allemaal online te vinden.

Wanneer de bedrijfsverhuizing achter de rug is, en de machines weer zijn geïnstalleerd en ieder schilderijtje weer ophangt, kan het dagelijkse werk weer worden hervat.

https://www.keurmerkverhuizer.nl/bedrijfsverhuizing/

Waarom E-fulfilment dé oplossing is voor webshops

E-fulfilment, een aantal zorgen minder

En er is alweer een nieuwe ontwikkeling in de e-commerce en e-fulfilment die steeds serieuzere vormen gaat aannemen. De opkomst van de vele webshops hebben op vele logistieke vlakken de wereld om ons heen nog meer in beweging gebracht. Of het nu gaat om de online verkoop van sokken of inktvullingen, organisatorisch heeft een webshop heel wat zaken te managen. Op klein niveau is het charmant om af en toe een pakje te versturen. Maar structureel elke dag de orders van klanten verwerken in de administratie, en misschien wel meer dan honderd pakjes moeten versturen, vereist een andere organisatie.

Stroomlijnen staat centraal bij het leiden van een bedrijf. Stilstand is achteruitgang en dat geldt ook voor bedrijven in de e-commerce. Wanneer het werk teveel wordt vanwege verkoopsuccessen, kan een bedrijf letterlijk stagneren. Vooruitzien en flexibel, zijn dan niet meer relevant wanneer de boel spaak loopt, want het is dan alle zeilen bijzetten om zakelijk overeind te kunnen blijven. Omdat verkoop via het internet grote sprongen kan maken is het de bedoeling om voorbereid te zijn op het grote werk. Niet alleen de persoon in kwestie, maar ook het magazijn moet het werk allemaal aankunnen. Door de tijd heen groeit een bedrijf, maar het pand of de opslag kunnen dan niet achterblijven. Wanneer het bedrijf uit zijn voegen barst is het tijd om experts in te schakelen, om op een ander niveau de zaken beter te kunnen blijven afhandelen.

E-fulfilment in actie

Met behulp van een modern automatiseringssysteem worden de opslag, het verwerken van de orders, het inpakken, etiketteren en de verzending van goederen goed en snel afgehandeld. Dit hele traject heet E-fulfilment. Het is een prachtig ontwerp wat een bedrijf kan ontlasten van zeer veel werk. Er gaat voor een persoon alleen, zeer veel tijd verloren met het verwerken van klantorders tot aan de daadwerkelijke verzending toe. Een E-fulfilment partner verzorgt de gehele afhandeling van dit proces waardoor de klant energie overhoudt.

De opslag, samen met het beheer van de voorraad worden gemanaged, zodat de klant geen zorg meer hoeft te hebben dat de woonkamer of de garage helemaal afgeladen zijn met dozen. Een magazijn van waar uit alles plaatsvindt wordt beheerd door de E-fulfilment partner, zodat de klant zelf niet heen en weer hoeft te rijden. Tevens hoeft de klant niet zelf meer de pakjes weg te brengen, want ook dat wordt goed geregeld. Hier worden dus brandstofkosten en werkuren uitgespaard, en dat is nodig om opbouwend verder te kunnen werken aan een bedrijf.

Met de nodige kennis en moderne technologie is de E-fulfilment partner een rots in de branding tijdens verkoopdagen met pieken zoals bijvoorbeeld de feestdagen. Het online verkopen is een prachtige uitvinding zo lang het systeem soepel blijft werken. Bij de E-fulfilment partner wordt er gestaag tot ‘s avonds laat ingepakt. De verkopen kunnen dus gewoon door blijven lopen zonder dat de klant zelf tot diep in de nacht bezig is met het inpakken van de verkochte goederen. De klant wordt hiermee ontzien wat weer gunstig is voor de andere fronten in de bedrijfsvoering.

De toekomst

Een passievolle ondernemer is altijd bezig om een bedrijf te verbeteren en te laten groeien, de E-fulfilment partner kan hier zeker bij helpen. Het niet hoeven nadenken over personeel in het magazijn en ontlast worden van het verwerken van orders, het niet meer hoeven inpakken of etiketten moeten uitprinten geeft een heleboel nieuwe ruimte om andere zaken te gaan ondernemen. Uitbreiden met een E-fulfilment partner biedt groeikansen en werkt dus kostenbesparend

Bij E fulfilment voor e-commerce gaat het erom dat de klant wordt ontlast van vele zaken, van het hebben van een te klein magazijn tot een fileprobleem. Logistiek besparen door een gestroomlijnd systeem schept andere goede mogelijkheden. E-fulfilment is inderdaad dé oplossing voor webshops omdat een heel traject wordt ondergebracht bij de E-fulfilment partner. Er kan op deze manier meer verkocht worden omdat het logistieke gedeelte van de webshop op een andere manier wordt beheerd. De snelheid waarmee een vol geautomatiseerd magazijn werkt is niet bij te houden door een enkele persoon. Gebruik maken van de nieuwe technologieën en de nieuwe mogelijkheden van online zakendoen bieden mooie groeikansen voor ondernemers. Indien u meer wilt weten over de voordelen van E-fulfilment, neem dan contact op met Surlogic in Best.

https://surlogic.nl/nl/

Verhuizen naar Den Haag met Snelle Jongens

Verhuizen naar Den Haag met Snelle Jongens

Verhuizen naar het prachtige Den Haag, laat dat maar over aan professionals. Verhuizen is een hele klus, die niet iedereen even prettig vindt. Het is ook aan ons de eer, om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor u. Met ons team aan uw zijde, weet u zeker dat u de nodige expertise in huis haalt. Maar voor het zover is, moet er eerst het nodige gepland worden, zodat niemand voor verrassingen komt te staan. Wat voor ons gesneden koek is, kan voor u de nodige stress opleveren. 

10 dingen om op te letten bij een verhuizing

Als de dag van de verhuizing is aangebroken, moet u een paar belangrijke dingen in acht nemen en niets vergeten op uw ‘oude’ adres. Daar men meestal de deur achter zich dicht slaat en er waarschijnlijk niet meer terug komt, is het handig om bepaalde dingen te checken en te noteren voordat u de laatste dag vertrekt. Verhuisbedrijf Snelle Jongens in Den Haag heeft een tiental tips gemaakt waar je op moet letten bij een verhuizing: 

᛫ Laatste verhuisdozen inpakken; 
᛫ Sleutels apart houden; 
᛫ Geld apart houden; 
᛫ Medische papieren apart houden; 
᛫ Controleer alle ruimtes, zodat men niks vergeet; 
᛫ Neem de laatste meterstanden op; 
᛫ Sluit het gas af; 
᛫ Sluit elektra af; 
᛫ Bij verhuizing in de winter, tap de waterleiding af; 
᛫ Sluit alle ramen en deuren af vertrek; 
᛫ Indien van toepassing; geef de sleutel af aan de huismeester. 

Door onze flexibele houding, loopt uw verhuizing op rolletjes. 

Huur een verhuislift

U bent aan het verhuizen, maar doet praktisch alles zelf, alleen is er een probleempje u moet uw spullen van een paar hoog naar beneden zien te krijgen. Dan hebben wij van verhuisbedrijfsnellejongens.nl de juiste oplossing. Zeker voor mensen die op een flat wonen en hun spullen niet via de lift naar beneden kunnen krijgen. Verhuisbedrijf ‘snellejongens’ speelt daar handig op in, door middel van het verhuren van een verhuislift

Geen gesjouw met meubels, wasmachine, koelkast etc. Bekijk ons tarief op de website en maak het verhuizen een stuk makkelijker; huur een verhuislift inclusief lift operator die ook nog eens een handje helpt bij laden en lossen. Veilig en makkelijk werken hoeft niet duur te zijn door verhuisbedrijfsnellejongens.nl. 

Verplichtingen aan het opleveren van een oude woning

De gemeente of woningcorporatie kunnen eisen dat de oude woning schoon opgeleverd moet worden. Laat u dit in gebreken dan kunnen er enorme kosten voor u in rekening gebracht worden. Wij van verhuisbedrijfsnellejongens.nl hebben een team van vakbekwame jongens, die deze zorg voor u uit handen kan nemen, zodat u niet voor onvoorziene zaken komt te staan. 

Na goed overleg met u kunnen wij uw oude woning netjes opleveren. Heeft u een koopwoning dan kunnen wij samen in overleg met uw makelaar ervoor zorgen dat de woning verkoopklaar wordt opgeleverd door bijvoorbeeld de oude vloerbedekking of laminaat weg te halen en af te voeren. Spullen die u kwijt moet zoals meubels of witgoed brengen we naar de kringloop of grofvuil. Vraag voor dit alles vrijblijvend een offerte aan en neem vandaag nog contact met ons op, tel: 085 06 55 424 of mail ons op info@verhuisbedrijfsnellejongens.nl.

https://verhuisbedrijfsnellejongens.nl/

Opzoek naar een soepele bedrijfsverhuizing in Amsterdam?

We weten allemaal dat een grote verhuizing veel tijd en inspanning kost. Een verhuizing gebeurt vaak niet uit het niets, vaak is de ruimte te klein of niet handig ingericht waardoor het voor bedrijven een optie is om te gaan verhuizen. Dit hoeft echter niet altijd het geval te zijn want er zijn nog veel meer redenen voor een bedrijfsverhuizing in Amsterdam, denk hierbij aan: Huurprijs en inventarisatie (Denk hierbij aan airco, elektra, brandbeveiliging en verwarming). Want laten we eerlijk zijn, wie wilt er niet meer ruimte en/ of minder kosten. Wie herkent dit gevoel ook? Dat u meer ruimte wilt en minder kosten.

Voordelen van het inschakelen van een verhuisbedrijf

Als we denken aan verhuizen en met name een bedrijfsverhuizing dan is vaak het eerste wat in u opkomt dat er een hoop bij komt kijken, en dat het heel erg stressvol kan zijn. Dit is inderdaad zo, als je het zelf allemaal moet regelen. Maar bij het inschakelen van een verhuisbedrijf wordt er wel degelijk een hoop uit handen genomen en hierdoor is het verhuizen gelijk een stuk leuker!  

Niet alleen heb je zelf weinig omkijken naar de verhuizing maar een verhuisbedrijf heeft ook veel ervaring met verhuizingen en daardoor is de kans op beschadiging van je inboedel heel erg klein.

Ook hoef je zelf niet met de verhuiswagen te rijden, dit wordt ook door het verhuisbedrijf gedaan. Voor sommige mensen kan dit anders ook spannend zijn. Dus kortom, je draait de deur op slot van je oude pand en draait de sleutel om in het nieuwe pand. Zo makkelijk gaat dat!

Kies voor verhuisbedrijf HEBO in Amsterdam!

Woont u in Amsterdam en bent u het oude pand zat waar u op dit moment in zit, of zijn de kosten te duur? Twijfel dan niet en ga in zee met verhuisbedrijf HEBO! Wij zorgen ervoor dat u stressvrij kan verhuizen en zonder schade alle inboedel weer goed op zijn plek komt. Bij HEBO hebben we jarenlange ervaring in deze branche. En ook is het tegen een betaalbare prijs, dat is natuurlijk mooi meegenomen want het kost allemaal al genoeg.

Verhuisbedrijf HEBO kan een complete verhuizing doen maar ook één specifieke verhuisdienst. Onze werknemers zijn sociaal en klantvriendelijk dus aan dat geen gebrek. Dus heeft u geen tijd om dit allemaal zelf aan te pakken of komt u handen tekort en u wilt toch zorgeloos verhuizen?

Neem dan nu contact met ons op via de website!

http://heboverhuizingen.nl/

QWIC e-bike, topkwaliteit

Als het om e-bikes gaat, is QWIC een naam om in de gaten te houden. Dit merk werd in 2006 leven in geblazen door het duo Michiel Hartman en Taco Anema. Zij maakten gezamenlijk een indrukwekkende fietstocht van Beiroet naar Beijing. De gedachte achter QWIC is dat elektrisch rijden het antwoord is op allerlei maatschappelijke problemen die spelen. Denk aan continue verkeersopstoppingen en vervuiling van het milieu.

Perfectie tot in detail

De e-bikes die QWIC produceert zijn duurzaam en functioneel. Het is een waar genot om op een fiets als deze te kunnen rijden. Iedere afzonderlijke fiets wordt met precisie en toewijding in elkaar gezet. De frames zijn handgemaakt en worden vanzelfsprekend tot in de kleinste details getest. Kwaliteit staat immer op nummer 1! Als u besluit via Mango Mobility een QWIC te kopen, bent u verzekerd van uitstekende garantievoorwaarden en een thuisservicedienst door gekwalificeerde monteurs.

Elektrische scooter, dat is genieten

Een elektrische scooter kopen is misschien niet iets wat u nu overweegt. Elektrische scooters zijn dan ook minder bekend dan de reguliere benzine scooters of elektrische fietsen. Toch zijn de voordelen talrijk. In de eerste plaats zijn ze veel beter voor het milieu dan benzine scooters. U hoeft niet meer langs het tankstation en dat scheelt tijd en geld. Vrijwel alle scooters hebben een hoogwaardige lithium accu. De levensduur daarvan is uitzonderlijk lang.

Bovendien zorgen ze voor een indrukwekkend vermogen. Gemiddeld rijdt u circa 25 kilometer per uur op een moderne scooter als deze. Om ‘m volledig op te laden moet u zo’n vijf uur uittrekken. Het is aan te raden dat ’s nachts te doen, zodat u overdag kunt gaan en staan waar u wilt. Afijn, er valt nog veel meer te vertellen over elektrische scooters. Maar de vraag is natuurlijk: wat wilt u precies weten? Laat het ons weten en we nemen zo snel mogelijk contact op! De vriendelijke medewerkers van Mango Mobility kunt u bereiken via email: info @ mangomobility. nl en telefoon: 0800-2002. Dit is trouwens een gratis nummer. Of kom even langs in een van de winkels. Wij helpen u graag!

https://www.mangomobility.nl/