Waarom een portofoon in de fabriek niet mag ontbreken

Koenschuurmans

In fabrieken is productie prioriteit nummer één, dus is het geen verrassing dat interne communicatie op de productievloer bij de meeste fabrikanten niet op de radar staat.

Krijg de hulpmiddelen die je nodig hebt om vandaag nog te beginnen met het plannen en uitvoeren van een succesvolle interne communicatiestrategie!

Door fabrieksarbeiders te voorzien van de tools en informatie die ze nodig hebben om hun werk effectief uit te voeren, kunnen de operationele efficiëntie, de veiligheid op de werkplek en de betrokkenheid van werknemers bij teamleden die van oudsher over het hoofd worden gezien, worden verbeterd. En niet te vergeten, een betrokken en geïnformeerde frontlinie heeft een positieve invloed op de financiële prestaties.

Als er iets mis gaat, hebben werknemers en managers betrouwbare communicatiemiddelen nodig om problemen snel op te lossen. Face-to-face communicatie is niet altijd mogelijk, e-mail service kan uitvallen, en belbomen zijn nu een relikwie uit het verleden.

Met mobiele technologie zoals portofoons industrie voor werknemers kun je ervoor zorgen dat je werknemers en managers met het nodige personeel kunnen communiceren.

De dagen dat managers taken delegeerden zonder enige ruimte voor discussie of vervolgvragen zijn voorbij. Bedrijven die hun werknemers willen behouden en het verloop willen terugdringen, moeten een methode van tweerichtingscommunicatie opzetten, met name voor een gedistribueerd personeelsbestand waar de meerderheid van de werknemers niet achter een bureau werkt.

Communicatiekanalen voor werknemers met toegang tot instant messaging stellen werknemers in staat hun manager te bereiken voor een snel antwoord of één-op-één contact te leggen met hun collega’s zonder dat ze zich op dezelfde fysieke locatie hoeven te bevinden als de persoon aan de andere kant van de lijn.

Bestel refurbished computers van A-merken bij deze specialist

Koenschuurmans

Werktt uw computer de laatste tijd erg traag? Duurt het lang voordat de programma’s geladen zijn, of lopen de programma’s steeds vast? Dan is het wellicht tijd om een nieuwe computer aan te schaffen. U kunt in dit geval kiezen om een refurbished computer te kopen. Deze computers zijn tweedehands, maar volledig gerenoveerd en schoongemaakt. De apparaten werken dus als nieuw! Indien u interesse hebt in refurbished computers, is Laptops4All een goede en betrouwbare partner voor u. Dit bedrijf verkoopt refurbished computers van A-merken voor scherpe prijzen. U ontvangt daarbij een geheel jaar garantie en altijd uitstekende service. De producten en service van Laptops4All zijn in 2017 al eens beloond met een bekroning tot beste online computerwinkel. Dankzij een refurbished computer van dit bedrijf zijn computerproblemen verleden tijd.

Op zoek naar een studentenlaptop? U bent op de goede plek bij dit bedrijf

Als u gaat studeren, is het belangrijk om een laptop aan te schaffen die goed functioneert. U gebruikt deze immers het hele jaar door voor verschillende opdrachten. Maar als student zijnde is het fijn als de prijs van uw nieuwe laptop niet te hoog is. Door een van de refurbished computers aan te schaffen van Laptops4All, bent u verzekerd van een studentenlaptop van topkwaliteit voor een goede prijs. Iedere studentenlaptop is volledig nagekeken en schoongemaakt door deskundige technici. Zo weet u zeker dat u een studentenlaptop koopt die snel werkt en helemaal schoon is. U heeft daarbij de keuze uit diverse laptops van A-merken voor studenten. Bekijk snel het aanbod op de website en kies de studentenlaptop die voldoet aan uw wensen!

Hier vindt u de beste refurbished computers voor goede prijzen

Ontzie uzelf van computerproblemen en kies voor een van de refurbished computers van Laptops4All. U kunt de laptops eenvoudig online bestellen, maar u kunt ook langskomen in de winkel in Loosdrecht. Daar kunt u de laptops zelf uitproberen. Zowel in de winkel als telefonisch vanuit huis kunt u deskundig advies ontvangen. Kies nu voor de kwaliteit en service van deze computerspecialist!

Zorg voor ongestoord gebruik van uw software met goed licentiebeheer

Koenschuurmans

Als u software gebruikt voor uw bedrijf is het belangrijk om ervoor te zorgen dat het licentiebeheer daarvan in orde is. Als u illegaal gebruikmaakt van software dan loopt u het risico op een flinke boete. Bovendien is het natuurlijk voor uw onderneming geen goede reclame als bekend wordt dat er binnen uw bedrijf gebruik werd gemaakt van computerprogramma’s zonder goed licentiebeheer. Maak dus gebruik van onafhankelijk ICT advies om dergelijke problemen te voorkomen. U betaalt voor een licentie vaak niet eens een hoog bedrag maar kunt daardoor wel legaal en dus onbezorgd het programma gebruiken. Daar komt bij dat u gewoon alle updates krijgt en dus altijd verzekerd bent van recente software.

Laat het licentiebeheer over aan de deskundige

Vindt u het lastig om het licentiebeheer binnen uw bedrijf goed te regelen? Laat dit dan over aan een deskundig bedrijf zoals OnnIT in Nieuw-Beijerland. Zij kunnen ervoor zorgen dat u altijd gebruikmaakt van software waarvoor u netjes heeft betaald. Daardoor loopt u niet het risico dat u ineens het programma niet meer kunt gebruiken doordat de eigenaar heeft geconstateerd dat u het illegaal heeft geïnstalleerd. OnnIT geeft onafhankelijk ICT advies dat is toegesneden op uw organisatie en op uw specifieke situatie. Het maakt immers een groot verschil of u een bedrijf met vier medewerkers heeft of met honderd.

Ga voor goed onafhankelijk ICT advies niet met de eerste de beste in zee

Wilt u deugdelijk onafhankelijk ICT advies over het beheer van licenties? Neem dan zeker contact op met OnnIT. Zij zijn in staat om het beheer van uw licenties goed en zo voordelig mogelijk te regelen. U weet op die manier zeker dat u altijd gebruikmaakt van legale software binnen uw bedrijf. U hoeft dan ook niet meer bang te zijn dat u wordt geconfronteerd met vervelende consequenties van het niet correct gebruiken van de programma’s op uw computer of laptop.

Eenvoudig overzicht met contract- en leveranciersmanagement

Koenschuurmans

Heeft u een bedrijf en beschikt u wel over een contractbeheersysteem, maar is dit niet erg overzichtelijk? Dan is het verstandig om professionals hier eens naar te laten kijken. Ook al werkt u al jaren met dit systeem en begrijpt u het hele systeem van A tot Z; waarschijnlijk kan het ook allemaal stukken helderder worden ingericht. Neem voor contract- en leveranciersmanagement contact op met experts, zoals HCDR uit Oosteind, Noord-Brabant. De medewerkers van dit bedrijf hebben inmiddels meer dan genoeg ervaring op het gebied van contract- en leveranciersmanagement om u op een efficiënte wijze te kunnen helpen.

Krijg meer inzicht en grip op uw systemen

Wanneer u HCDR inschakelt voor contract- en leveranciersmanagement zult u al snel merken dat u meer inzicht en grip krijgt op uw systemen. Zo haalt u gegarandeerd meer uit uw leveranciersafspraken als u uzelf laat ondersteunen door deze specialisten. Verder zal het contractbeheersysteem geoptimaliseerd worden. Dit levert u veel op. Denk hierbij aan onder andere betere voorwaarden, hogere efficiëntie, gemakkelijker toekomstgericht werken, betere en duidelijkere service-afspraken en noem maar op. Kortom; een bedrijf als HCDR uit Oosteind, te Noord-Brabant, kan uw organisatie gegarandeerd naar een hoger niveau tillen.

De beste keuze op het gebied van contract- en leveranciersmanagement

Het bedrijf HCDR uit Oosteind in Noord-Brabant is de beste keuze wanneer u ondersteuning zoekt op het gebied van contract- en leveranciersmanagement. De specialisten van dit bedrijf zorgen er namelijk met man en macht voor dat u alles uit uw afgesloten overeenkomsten haalt. Waar wacht u nog op? Neem vandaag nog contact op met HCDR door ze te bellen of door het contactformulier in te vullen. Zij zullen dan de mogelijkheden voor uw bedrijf met u bespreken en geven antwoord op al uw vragen met betrekking tot contract- en leveranciersmanagement. Het telefoonnummer en contactformulier vindt u op hun website.

Tijdsregistratie door middel van biometrie of smartphone

Koenschuurmans

Bent u een werkgever bij een groot bedrijf en wilt u dat de tijdsregistratie nauwkeurig verloopt? Dan kunt u het beste eens contact opnemen met een bedrijf als Easy Secure. Dit bedrijf is gespecialiseerd in tijdsregistratie en kan u helpen dit optimaal te regelen. Easy Secure is een innovatieve organisatie die werkt aan de hand van identiteitsmanagement. Ze maken veelal gebruik van cloud software, biometrie en mobiele of draadloze toepassingen. Hiermee zijn ze voorloper op vele andere bedrijven die met tijdsregistratie werken. Hoewel u zult moeten investeren in een dergelijk systeem voor uw bedrijf, verdient u deze investering in korte tijd weer gemakkelijk terug. Dat hebben al vele organisaties mogen ervaren. Zij zijn tevreden met hun samenwerking met Easy Secure en hebben het gemak van hun tijdsregistratie omarmt.

Tijdsregistratie door middel van biometrie biedt gemak en veiligheid

Zoals u waarschijnlijk al begrijpt, bieden de systemen van Easy Secure u veel gemak. Omdat zij tijdsregistratie ontwikkelen op basis van biometrie, hoeven uw werknemers nooit meer een sleutel of toegangspas mee te nemen. Bovendien kunnen deze ook niet verloren raken of in de verkeerde handen terechtkomen. Naast dat het gemak biedt, zorgt deze vorm van tijdsregistratie dus ook voor meer veiligheid. Er bestaat immers niemand met dezelfde vingerafdrukken of dezelfde iris. Hierdoor is het voor onbevoegden niet mogelijk binnen te komen. Zo waarborgt u de veiligheid van uzelf en uw werknemers.

Tijdsregistratie door middel van mobiele telefoons

Wat steeds meer in opkomst is, is tijdsregistratie met mobiele telefoons. Omdat vandaag de dag vrijwel niemand meer zonder mobiele telefoon op pad gaat, is dit een uitstekende vervanger voor de sleutel of toegangspas. Het grote voordeel van mobiele telefoons is dat deze minder snel verloren raken dan toegangspasjes of sleutels. Bovendien bespaart u hiermee aanzienlijk op onderhoudskosten. Heeft u interesse in een van deze vormen van tijdsregistratie? Neem dan zeker eens contact op met Easy Secure. Zij kunnen u hier alles over vertellen.

https://www.easysecure.nl/

Kies voor een razendsnelle reparatie voor jouw telefoon

Een kapotte telefoon is vandaag de dag meer dan enkel een ergernis. Wellicht regel jij je werk en al je sociale contacten wel via je smartphone! Of het nu valschade of een softwareprobleem betreft, je kunt dit het beste laten fixen door vakmensen. De deskundigen van The Repair House staan dan ook voor je klaar! Waar vele telefoniewinkels die reparatie aanbieden al snel meer dan 24 uur nodig hebben om jouw telefoon te herstellen, doen de experts van The Repair House het binnen 30 minuten! Dát is nog eens tijdswinst.

Vele reparaties en diensten zijn mogelijk

Ongeacht de schade aan je telefoon, bij The Repair House knappen ze het met plezier voor je op. Er is geen probleem waarmee zij nog geen ervaring hebben. Veel voorkomende reparaties die zij uitvoeren zijn:

  • Beeldscherm vervangen
  • Laadingangen herstellen
  • Waterschade onderzoeken
  • Achterkant vervangen
  • Oorspeaker vervangen
  • Camera vervangen
  • Aan- en uitknop vervangen
  • Ingang voor de koptelefoon en aansluiting repareren
  • Softwareherstel

Ongeacht de gebreken die jouw telefoon vertoont is The Repair House jouw bestemming voor een gedegen, scherp geprijsde maar vooral ook snelle service. Welk model of merk telefoon jij hebt maakt voor deze experts niet uit; zij bestellen direct de onderdelen die zij nodig hebben om jouw telefoon te repareren, mochten ze deze niet al hebben in hun ruime voorraad.

Kom naar het dichtstbijzijnde filiaal van dit bedrijf

Uiteraard heb je geen zin om te veel kilometers te maken om jouw telefoon van een reparatie te voorzien. Geen zorgen: The Repair House heeft filialen door het hele land verspreid. Je vindt eenvoudig online de vestiging die het dichtst bij jou in de buurt zit. Kom langs bij deze telefoniereparateurs, laat jouw telefoon onder handen nemen en geniet van maar liefst twaalf maanden lang garantie op iedere reparatie! Bij The Repair House draaien zij hun hand er niet voor om.

http://www.therepairhouse.com

Betaal minder voor energie door energieleveranciers met elkaar te vergelijken

Koenschuurmans

Wist je dat het onderaan je maandrekening best wel wat kan opleveren om regelmatig energieleveranciers te vergelijken? Op deze manier ben je er zeker van dat je nog steeds bij de goedkoopste energieleverancier zit of is het een goed moment om een overstap te regelen. De energieprijzen veranderen namelijk continu. Dit betekent dat energieleveranciers ook regelmatig de prijzen wijzigen, maar het kan lastig zijn om dit op een goede manier te vergelijken. Je wilt namelijk een onafhankelijk overzicht maken zonder opties te vergeten. Maak daarom gebruik van Welke Energieleverancier om te ontdekken wat de goedkoopste energieleverancier op jouw adres is.  

Vind de passende energieleverancier met een vergelijkingstool

Het aanbod van energieleveranciers is namelijk variërend per woonadres en soms zelfs per wijk waardoor het lastig is om te vergelijken. Vul op Welke Energieleverancier jouw postcode en huisnummer in. Geef verder aan wat je gezinssamenstelling is of geef je huidige verbruik zelf op. De laatste optie geeft je de best passende energieleverancier die energie tegen de goedkoopste prijs kan aanbieden. Ben je nog maar aan het oriënteren? Bekijk dan de gemiddelde maandprijzen van energieleveranciers zoals Vattenfall, Eneco en Budget Energie in de handige tabel. Daarbovenop maken heel veel energieleveranciers gebruik van welkomstbonussen, kortingen of aanbiedingen met een cashback. Op die manier bespaar je dus niet alleen maandelijks op je uitgaven, maar krijg je ook nog een extra financiële meevaller wanneer je het abonnement hebt overgesloten. Ben jij ook gemotiveerd om een goedkoper energieabonnement te zoeken? Vul dan meteen de vergelijker in van Welke Energieleverancier en ontdek wat bij jou past!

Sluit nu jouw energieabonnement over

Heb je de goedkoopste energieleverancier gevonden? Ga dan via de vergelijker naar de website van de energieleverancier om jouw abonnement over te sluiten. Hier vind je alle informatie die nodig is voor het veranderen van energieleverancier en hoe de procedure in zijn werk zal gaan.

Kentico CMS is hét ideale platform om content te creëren en onderhouden

Koenschuurmans

Zoekt u een eenvoudig en geschikt platform waarmee u online marketing activiteiten uit kunt voeren? Dan is Kentico CMS een aanrader. Met dit platform handelt u gemakkelijk al uw online marketing activiteiten af. Daarnaast is het platform zeer geschikt voor content management en e-commerce. Bovendien kunt u met Kentico CMS integreren naar externe systemen. Het grootste voordeel van Kentico CMS is de toegankelijkheid van het platform. Bent u niet zo technisch? Geen probleem. Met Kentico CMS is het voor iedereen eenvoudig om snel content te plaatsen. Dit blijkt onder andere uit de grote gebruikersgroep van dit ideale platform. Kentico CMS ondersteunt namelijk wereldwijd al 25.000 applicaties en websites en wordt door ruim 1000 partners geïmplementeerd.

Dit innovatieve bedrijf is gespecialiseerd in API management

Datacon is uw onafhankelijke en professionele partner op het gebied van API management. De specialisten ontsluiten uw informatie zowel intern als extern met behulp van verschillende erkende API management producten. U profiteert hierdoor van verschillende voordelen. Zo verbetert u interne processen en operationele efficiëntie. Daarnaast verbetert u de interactie met consumenten. U kunt namelijk beter inspelen op de customer journey. Hierdoor bent u meer betrokken bij de klant. Daarnaast heeft u nog vele andere voordelen. De professionals van Datacon vertellen u hier graag meer over.

Datacon heeft uitgebreide kennis en jarenlange ervaring

Een groot voordeel van Datacon is dat dit innovatieve bedrijf Gold partner is van Kentico. Dit houdt in dat Datacon beschikt over gecertificeerde productprofessionals met een zeer uitgebreide kennis. Bovendien heeft Datacon directe toegang tot de technisch specialisten van Kentico. Heeft u interesse in Kentico CMS? Dan levert Datacon u alle benodigde licenties van het Kentico platform. De specialisten adviseren u graag in de modules voor de benodigde setup. Wilt u API management toepassen? Ook dan is Datacon u graag van dienst. Geef gerust uw project uit handen en Datacon helpt u met het gehele proces, van analyse tot implementatie.

Vind de vacature KAM manager die bij u past

Koenschuurmans

Bent u als KAM manager op zoek naar een nieuwe baan? Dan kunt u voor een passende vacature terecht bij ISO-point. Als bemiddelingsbureau tussen kandidaten en opdrachtgevers heeft dit bedrijf tal van beschikbare vacatures in de werkvelden kwaliteit, arbo, milieu en veiligheid. Daarbij heeft dit bemiddelingsbureau de knowhow in huis om u en uw specifieke kwaliteiten te matchen aan een passende opdrachtgever.

Bemiddeling voor starters en ervaren werkkrachten van ieder niveau

Met als doelstelling de beste kandidaat voor de beste functie te selecteren bemiddeld ISO-point al ruim zestien jaar in de QHSE sector. Bemiddeling vindt plaats voor zowel starters en mediors als seniors op MBO-, HBO- en WO niveau. Heeft u als KAM manager nog maar weinig werkervaring of juist heel veel? Bij ISO-point kunt u altijd geholpen worden in de zoektocht naar de best passende baan. De opdrachtgevers van ISO-point zijn werkzaam in tal van branches waaronder farmacie, scheepvaart, food, automotive en chemie. Daarbij is ISO-point in heel Nederland actief en dus ook landelijk op zoek naar talent.

Kies voor een ervaren bemiddelaar met een groot netwerk

Als u als KAM manager kiest om via ISO-point op zoek te gaan naar een baan bespaart u tijd en energie die in het vinden van de juiste functie kunnen gaan zitten. Door u aan te melden bij ISO-point kunt gebruikmaken van de expertise van deze bemiddelaar. Daarnaast beschikken ze over een groot netwerk en uitstekende contacten met tal van werkgevers in de werkvelden kwaliteit, veiligheid, milieu en arbo.

Schrijf uzelf eenvoudig in

Via de website van ISO-point kunt u uzelf gratis inschrijven. U kunt ervoor kiezen uw cv te uploaden of uw LinkedIn profiel te gebruiken. Hoe completer uw profiel, hoe passender het aanbod aan vacatures zal zijn. Via een persoonlijk gesprek met één van de accountmanagers van deze bemiddelaar worden uw kwaliteiten en wensen verder in kaart gebracht. Vervolgens matcht ISO-point u met de juiste opdrachtgever. 

https://www.iso-point.nl

Zorg voor goede continuïteit, netwerkbeheer uitbesteden is de trend

Koenschuurmans

Netwerkbeheer uitbesteden is dé trend van de laatste jaren. Nu steeds meer bedrijven en instellingen ‘online’ gaan, groeit de behoefte aan netwerkbeheerders die alle technische zaken die daarbij komen kijken uit handen nemen. Want een boekhouder, dierenspeciaalzaak, tandarts of gemeente heeft vaak niet de kennis in huis om het beheer van het netwerk zelf ter hand te nemen. En dat hoeft gelukkig ook niet. Het netwerkbeheer uitbesteden is dan ook een trend die al een hele tijd gaande is en waarvan het eind nog niet in zicht lijkt. Veel bedrijven en instellingen kiezen voor het gemak van degelijk en betrouwbaar netwerkbeheer door een extern deskundige.

Nooit meer een back-up of update vergeten

Is het je vroeger wel eens gebeurd dat er een harde schijf crashte en dat je geen back-up had gemaakt? Of dat je die belangrijke update vergat te installeren waardoor je ten prooi viel aan een datalek? Je netwerkbeheer uitbesteden zorgt ervoor dat je dit nooit meer overkomt. De netwerkbeheerder zal er namelijk altijd voor zorgen dat er regelmatig back-ups worden gemaakt. Ook zorgen zij ervoor dat belangrijke, maar ook minder belangrijke updates, zo snel mogelijk worden geplaatst om je software bijgewerkt te houden. Daarnaast ben je ervan verzekerd dat je nooit opslagruimte tekort komt, want de netwerkbeheerder zorgt ervoor dat je altijd genoeg ruimte hebt voor al je data en software. Is er meer ruimte nodig, dan wordt er tijdig aan de bel getrokken.

Een bedrijf vinden dat zorgt voor goed netwerkbeheer

Het kan lastig zijn, netwerkbeheer uitbesteden. Je wilt je, vaak vertrouwelijke, data natuurlijk niet zomaar aan iedereen overdragen. Maar als je een betrouwbare partner zoekt voor je netwerkbeheer, neem dan contact op met NEMESYS. Zij hebben ruime ervaring met het beheren van netwerken en het beheren van de belangrijke data en systemen van hun klanten. Vraag eerst aanvullende informatie of vraag direct een offerte aan voor de dienstverlening waar jouw bedrijf, gemeente of instelling behoefte aan heeft. Reken op betrouwbaar netwerkbeheer en een netwerk dat onder vrijwel alle omstandigheden storingsvrij is.

https://www.nemesys.nl